Пържени бон филенца с корнфлейкс

Тъй като съм изключително капризна, намерих недостатък на този специалитет на известна верига ресторанти, затова реших да си го направя сама. Така изглежаха хрупкавите филенца на втория ден - за съжаление не успях да ги снимам веднага и вече не бяха така хрупкави, но все така вкусни!
Винаги съм смятала, че едно месо става вкусно, само ако е предварително овкусено. Да направиш марината не е никак сложно- аз никога не спазвам пропорции или рецепта. Важното е да има течност, която да го окрехкоти - слагам прясно мляко, по възможност бяло вино, но и без него се получава. Най-важното са подправките - аз предпочитам да сложа вегета или пилешка подправка, но задължително малко чесън (може и на прах), не забравяйте и черен пипер. След това нека месото престои поне час в хладилник, в покрит съд, за да не вмиришете останалите продукти :)
За панировка пригответе корн -  флейкс (не от сладкия), брашно и 1 яйце. Потапяте филенцето първо в бращното, после в яйцето и накрая в начупения флейкс. Пържите от двете страни в силно сгорещено олио, в повече мазнина. След това слагате върху  салфетка, за да не остава излишна мазнина.
Аз ги харесвам със сос от майонеза, чесън и черен пипер.

1 коментар:

  1. Илияна - Бургас17 май 2013 г. в 11:57

    Филенцата са наистина са много вкусни!Благодаря за хубавата рецепта.

    ОтговорИзтриване