Кордон бльо

Винаги съм харесвала замразените полуфабрикати "кордон бльо". Всъщност да се направи този продукт не се иска нито много време, нито усилия. Аз го направих с налични продукти и не спазих на 100% оригиналната рецепта. Тъй като нямах вкъщи галета, замених я с панировка за пиле, а традиционната шунка в ястието - с бекон. Това не променя идеята, нито вкуса. Накрая прибавих още нещо от мен - яйцето, което остана от панировката, залях върху месото и когато стана като омлет (няколко минути преди месото), сложих като гарнитура в чинията. Яйчената смес пое миризмата и вкуса на месото и пасна чудесно като добавка.
Ето и моята интерпретация на рецептата:
Необходими продукти за 2 порции:
Контрафиле без кост, начукано тънко
100 г кашкавал
100 г шунка (аз я замених с бут по селски, т.е. с бекон)
черен пипер
сол
за панировката: 1 яйце, галета и брашно (аз я замених с панировка за пиле)
мазнина за пържене

Начуквате филето внимателно, като започвате от средата, да стане като лист. Подправяте на вкус с черен пипер. Върху месото слагате филийка кашкавал и парче шунка (или бекон) и прегъвате на две.  Първо потапяте в разбитото яйце, после в брашно, след това в галетата или избирате свой вариант на панировка, след това пържите до златисто в сгорещено олио под капак няколко минути.
Поднасяте с гарнитура по избор. По принцип киселите краставички много подхождат.

Няма коментари:

Публикуване на коментар