Пилешко с корнфлейкс на фурна

Моята приятелка ме обвини, че каквото и да готвя, слагам топено сирене или сметана. Да, така е, но всички ястия ми харесват повече с тях. Този път предлагам нещо, което е вкусно и без да ги добавям :)
Бяхме на вечеря при наши роднини и много ми харесаха тези пилешки вкусотии. Няколко пъти съм правила опити за пържено пилешко с корнфлейкс, но не става особено добре- отвътре остава влажно и леко сурово, отвън се препича. Във фурна се постига много по-добро и равномерно изпичане.
Необходими продукти:
500 г пилешко месо от гърди или бут, обезкостено, филирано и мариновано
обикновен корнфлейкс 
100 г прясно мляко
100 г брашно
мазнина
При поднасяне - лимон, майонеза и горчица
Най-важното е да мариновате или овкусите пилешкото месо. След това само трябва да го панирате- размерът и формата на парчетата оставам на вас. Панировката е лесна- брашно, мляко, корнфлейкс, който предварително сте надробили (може и в орехомелачка).
След това нареждате парчетата в намазнена тавичка и печете около 10-15  минути от всяка страна. 
На мен са ми вкусни със сос от майонеза, премесена с малко горчица и лимонов сок.
Може да се поднесе като основно ястие или като топло предястие в зависимост от количеството, а и менюто.

Няма коментари:

Публикуване на коментар