Пилешки пурички със сметана, топено сирене и кашкавал

Специална вечеря беше подарък от мъжа ми за Осми март. Той е добър готвач, но не обича да прави нетрадиционни ястия. Този път обаче започна подготовката преди 2-3 дни и резултатът беше страхотен.
Направихме пуричките в три варианта: с корн-флейкс, без панировка и на скара. Според мен първият вариант е най-вкусен, но опитайте и вие.
Необходими продукти:
пилешки каренца, максимално изтънени
плънка от топено сирене, сметана и кашкавал- не мога да ви кажа в какво съотношение, мъжа ми ги смеси на око до получаване на гъста кашичка
корн-флейкс, брашно, яйце - за панировка
Ще ви трябва и фолио, както и поне ден преди да го приготвите за ядене.
Първо подготвяте каренцата - трябва да бъдат начукани много добре. След това слагате малко от млечната каша и навивате на тънко руло с помощта на найлоново фолио. Замразявате пуричките във фризера.
На следващия ден ги размразявате в плюсовата част на хладилника, правите панировка - първо брашно, после яйце, после корн-флейкс и пак навивате с фолио и замразявате. След това пурите са готови са пържене- във фритюрник или в тиган в силно нагорещено олио.
Това не са кебапчета,  а същите пурички, печени на скара. Така са по-полезни, но корн-флейкса придава хрупкав вид и запазва месото крехко, така че аз препоръчвам панираният вариант.
Мога да ви посъветвам да ги консумирате с лимон - поне на мен така са ми по-вкусни.

2 коментара:

  1. Изглежда много апетитно,непременно ще ги приготвя.Предполагам,че с царевично брашно или грис също би се получило много вкусно.Поздрави!:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Забравих да попитам сметаната заквасена ли е ?

      Изтриване