Паста със сос "Болонезе" и чедър

Аз не съм голям фен на италианската кухня, направо я откривам едва напоследък, като се има предвид, че още ям спагети със сирене и захар :P
Все пак кой не обича спагети "Болонезе"...
Обикновено ги правя с готов сос на прах, набързо. Този път реших да вложа нещо от себе си. Вместо спагети, използвах друга паста - фусили, при това овкусени с домати и спанак - не че се усеща :)
Необходими продукти:
паста - по ваш избор
доматен сос - сгъстете домати консерва или използвайте готов сос
300 г кайма
1 малка глава лук
няколко скилидки чесън
мазнина за пържене, по възможност зехтин
риган или босилек, може и двете
На единия котлон сварете пастата, като прибавите малко сол във водата. На другия котлон загрейте мазнина и в нея задушете лука и чесъна - предварително нарязани ситно. След това прибавете каймата и се постарайте да я запържите така, че да не стане на топчета - аз използвам пасатор в тигана... сигурно има и друг начин.
Ако доматения сос е готов, добавете го, когато каймата е полу-готова. Иначе предварително го сгъстете. Добавяте риган и това според мен е достатъчно като подправка. Не слагам сол, защото каймата обикновено е солена. Малко преди да свалите от котлона, сложете сирене чедър - продава се нарязано в отделни опаковки. Аз сложих 4 парченца.
С получената смес от кайма и доматен сос залейте пастата и сервирайте топла.

Няма коментари:

Публикуване на коментар