Картофи по руски

Необходими продукти:
картофи - по възможност пресни
маслинов пастет
сметана
майонеза
чедър
сол и черен пипер
Наскоро бях на гости и ми сервираха като гарнитура тези картофи. Сториха ми се толкова вкусни, а всъщност това са просто картофи, изпечени във фурна! Тайната е в сорта на картофите, защото знаете, че вкусовете им се различават.
Измивате ги старателно и ги слагате в тава за около час. По някое време може да ги обърнете, за да се изпекат добре и от двете страни. Точно преди да ги сервирате, ги отрязвате на кръст и с две ръце ги отваряте, така че картофеното пюре да излезе на повърхността. 
Правите заливка по свой вкус - на мен ми ги сервираха с готов млечен крем, но когато си ги правих в къщи установх, че си пасват добре с чедър, маслинов пастет, майонеза - изобщо всичко, за което се сетите.
Съветвам ви да направите соса предварително, като го смесите с подправки- сол и черен пипер. След това с лъжичка заливате картофите и ще видите как бързо ще се откажете от ножа и вилицата и лакомо ще ги хапвате с ръце...
Кой казва, че вкусните храни се приготвят трудно :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар