Ориз с пиле - рецепта от Бабинден

Тази рецепта е голямото ми откритие, тъй като, колкото и странно да звучи, аз не обичам ориз. Наскоро ме поканиха на Бабинден и там една от дамите беше приготвила ориза по този начин. Всъщност в нейната рецепта имаше и спанак, но аз нямам, освен това не го харесвам.
Всъщност рецептата е много лесна. Правите ориз с пилешко - както си го знаете. Аз не слагам лук, но мъжа ми твърди, че това му липсва. Сварявам ориза и пилешкото поотделно, смесвам ги и ги овкусявам с черен пипер и сол. Нареждам ориз и пилешко в тавичка, в оригиналната рецерта посредата се слага спанак, предварително задушен и още един ред ориз и пилешко. Слагате 2 листа кори за баница. Разбивате 2 яйца и заливате корите.
Печете във фурна около 10-15 минути, до зачервяването на корите. Поднасяте с настърган кашкавал.

Няма коментари:

Публикуване на коментар