Торта с кроасани и маскарпоне

Моята сестричка живее далече от мен, но ние винаги празнуваме заедно, макар и от разстояние.
Събрахме се у нас с моите родители, за да празнуваме нейния рожден ден. Майка ми беше приготвила всичко, затова на мен остана само тортата. Бях купила маскарпоне, но забравих, че нямам блат, а нямах време да пека. Тогава се сетих, че всяко тестено изделие ще ми свърши работа за основа и взех три кроасана. Разполових ги и ги наредих вместо блат.
Кремът маскарпоне е добре да се разбие с течна сметана. Аз обаче бързах и не го бих достатъчно, за да стане пухкав, затова ви съветвам да имате търпение. Аз не сложих плодове, а сладко от ягоди.
Можете да разделите крема на две части, за да сложите посредата плодове.
Както виждате тортата е бърза и лесна- нужни са ви кроасани, хубав крем, плодове или сладко. Украсата е по ваш избор - най-добре с ядки.

Няма коментари:

Публикуване на коментар