Пилешки филенца със сусам и корнфлейкс


Винаги съм харесвала хрупкави филенца. Правила съм много опити с различна панировка. Този, който ви предлагам, е наистина успешен. Единственият недостатък на тази рецепта е, че филенцата се пържат, но не винаги полезното е вкусно :)
Необходими продукти:
Пилешки филета без кожа
подправки- сол, черен пипер
панировка от сусам,галета и корнфлейкс
олио за пържене

Първоначално разполовявате филетата, за да станат тънки и не много големи. Овкусявате ги по ваш вкус - аз използвам подправка за пиле и черен пипер. Оставам ги няколко часа в хладилника преди пържене.
Смесвам корнфлейкс, галета и сусам в съотношение 1:2:2 и овалвам филенцата в панировката. Пържа ги в силно сгорещено олио. Първоначално ги слагам върху салфетка, за да обере излишната мазнина.
На мен са ми вкусни с лимон, както и с майонеза. Само един съвет- консумирайте непосредствено след приготвяне, защото после изсъхват и не са толкова вкусни.
Като гарнитура може да ползвате задушени зеленчуци или пържени картофи.

Няма коментари:

Публикуване на коментар